Kritik
ÄLSKAR den!
Detta är bilder som faller mig i smaken och som jag skulle kunna ha hängandes på en vägg :)
Älskar hur du har redigerat den och jag fastnar direkt.
Dock är jag ej så bra på att se detaljer o,s,v. men jag tycker att denna såg väldigt bra ut :33
Gaah sitte å fastnar i den x''3
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

1# Din redigering är jättefin , förstår inte hur jag kunde missa den ( såg bara originalet ).
väggen och bakgrunden ser inte verklig ut. men det är en "bra" känsla på bilden eller vad man ska säga. jobba mer på den så blir det nog mkt bättre!
Förstår inte hur väggen inte ser verklig ut? Den är ju verklig.
Lika så vill jag ha konstruktiv kritik, tack. Jag vet själv att jag borde "jobba mer med den", men vad? Hur? Det är inte så lätt att se vad som är fel.
Jag tycker att du gjort ett bra jobb. Bilden är lite liten för att kunna se ordentligt. Men jag tycker att det är snyggt.
Det ända jag skulle gjort vore att ta bort glaset. Men det kanske finns en mening med att det ska vara kvar.
Jättebra jobbat! 🙂
Tack så mycket :)
Ja, då tänker vi lika dant. Jag lät glaset vara kvar till slut för att hjälpa bakgrunden att inte vara så jäkla fancy. Och det drar ner kvalitén på det hela en aning, eller hur? :) Så det blev jag nöjd med trots dubbelmoralen.
Bifogar filen här så att den går att öppna och förstora i ett nytt fönster.
Det är en sjukt fin bild! Den är så mysig på något sätt :)
Men du ville ha någon kritik skrev du :P Och det jag vill ha bort/ändrat är elementet och snöret från rullgardinen. Det är dom 2 saker som stör mig mest .. Men en underbar bild är det ! :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tack :)
Ja, jag håller faktiskt med. Jag hade tagit bort glaset, rullgardinsnöret, lypsylet och sånt störigt.
Men så tänkte jag en sekund att det var det kanske som kunde hjälpa till att övertyga om att bakgrunden var riktig.
Svårt.
#9 Glaset tycker jag inte stör så mycket faktiskt .. tycker det smälter ihop med allt på något sätt :P
Du kanske skulle kunna ändra elementet på något sätt, sätta dit en sänggavel eller något :) för det kommer nog se konstigt ut om du tar bort det helt..
Men det viktigaste är ju att du är nöjd med den själv :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Tycker den är skitsnygg!! Kan tycka att lypsylen (?) stör något och även att lens flaren ser lite väl hård ut.
Annars älskar jag bilden! 👍
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Bilden är ju jättefin!
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Jag stör mig inte alls på glaset, lypsylen, elementet och rullgardinssnöret. Fick gå tillbaka och titta på bilden igen och leta efter dem :p Jag tycker att det är en underbar bild! Utsikten passar in till 100% och jag hittar inget att klaga på! ;) inte så konstruktivt…
Hälsningar Sasha, Zally och mig!