Annons:
Etikettwip-work-in-progress
Läst 1983 ggr
WinterPrince
1/4/12, 5:07 PM

Färglägga svart-vitt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I'm back! Tillfälligt iaf.

Fyller 25 i år och ska ha fest med 50-tals tema. Tänkte göra "filmisar" som bordsplacering. Har läst artikeln ni har här och gjort ett försök.

Berätta gärna vad jag kan göra bättre!

Annons:
Cindy-
1/5/12, 7:39 AM
#1

Att färglägga handlar om tålamod och perfektion. Man får förstora upp bilden i flera hundra procent och försöka få färgen bara där man vill. Och det kan vara nog så svårt ibland.

Jag tycker att bilden är bra, men det har blivit lite färg där det inte ska vara färg. Bla det som syns väldigt mycket är att håret högst upp samt glasögonen fått husets röda färg. Men det är lätt för dig att maska bort om du har använt lagermask.

Sen handlar det om vad man väljer för färger, och jag tycker att du kanske har lite för blek färg i ansiktet. Munnen, tungan och tandköttet kanske skulle vara lite mer röd-rosa. På min skärm ser det nästan lite ljust orange ut.

Det är väl dom sakerna som du kan förbättra, annars ser det bra ut, när jag kikar så här lite snabbt. Skrattande

Kul idé med filmisar! :)

WinterPrince
1/5/12, 7:43 AM
#2

Tack för tipsen! Har strulat jättemycket med munnen, den blir orange hur jag än gör… suck…

Sen ang noggrannheten så ska ju inte bilderna bli mer än ca 5x10cm så jag är inte så jättenoga med kanterna…

WinterPrince
1/5/12, 8:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Är denna bättre färgmässigt?

Upp till toppen
Annons: