Annons:
Etikettköp-sälj
Läst 942 ggr
[zandra0520]
2014-01-02 18:43

Canon EOS 600D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag tänkte eventuellt köpa en systemkamera då jag vill ha en egen och något bättre än den vi redan har. Jag fotar t.ex mycket hästar som hoppar och rör sig men också katter som leker eller sitter stilla. Även stillbilder på blommor och människor intresserar mig.

Är det någon som har en Canon EOS 600D? Vad tror du isåfall om den? Är den bra? Är den bra till mig? Finns det någon annan bra digital systemkamera som inte är alltför dyr som du tror kan passa mig?

Skriv gärna!

Annons:
leemland
2014-01-02 18:53
#1

Du bör nog lägga in frågan på foto.ifokus också där det är större risk att du får svar :) 
Testa att använda sökfunktionen inne på foto.ifokus det finns en rad inlägg med samma fråga som du har och med samma kamera :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

[zandra0520]
2014-01-02 20:29
#2

#1 Tack så mycket för tipset! :)

bigg_martin
2014-01-03 11:56
#3

Hej,

det är en bra kamera men eftersom du vill kunna fota djur i rörelse så skulle jag leta efter en kamera som har möjlighet till att ta fler bilder per sekund. 600an tar 3,7/sek men jag skulle försöka hitta en som tar upp mot 6/sek. Du kan hitta en sådan om du kan tänka dig köpa begagnat för inte så mycket mer pengar. Lycka till.

Martin

Upp till toppen
Annons: