Annons:
Etikettönskemål-om-artiklar-och-tips
Läst 973 ggr
MozillaFireFox
6/3/14, 6:55 PM

Vad har hänt med Canon EOS 1100d?

Jag har kollat på alla affärer som jag brukar köpa elektroniska varor från. Jag har velat ha Canon EOS 1100d ett tag och tänkte beställa en hem idag. Av nån anledning finns det inga, vad har hänt?

Ursäkta om jag lägger denna i fel foum, hittade ingen annan relatera till just det ämnet.

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Annons:
Schnauzertik
6/3/14, 7:26 PM
#1

Har utgått och ersatts av 1200D.

Finns ex. kvar i några butiker, kolla på prisjakt så ser du vilka.

Värd för Pensionärer

bgtommyalm
6/4/14, 5:18 PM
#2

Satsa på en 100D i stället, mer för pengarna.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

MozillaFireFox
6/4/14, 5:54 PM
#3

#2

Nu så är det i det här fallet att jag är nybörjare och har hört att den är nybörjarvänlig.

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

silverfiisk
6/4/14, 9:58 PM
#4

#3 Köp en Nikon D3100! Jag köpte en sådan för ca 2 år sedan, då hade jag aldrig ägt en systemkamera förut. Jag är extremt nöjd med kameran, och jag tycker att det är en bra nybörjarkamera. Objektivet är inte superbra, men det duger helt klart medans man lär sig :)

bgtommyalm
6/5/14, 5:13 PM
#5

TS, jag har både 1100D och 100D och 100D är inte svårare än 1100. Alla kameror tar lite tid att sätta sig in i men du lär dig inte 1100D fortare än 100D. Och du får som sagt mer för pengarna.

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

MozillaFireFox
6/24/14, 12:28 AM
#6

Tack för hjälpen!

our actions cannot be undone, but can however be learned. thats how we gain experiences. experience is another key to success friend. keep in mind that youre important. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: