Annons:
Etikettpainter
Läst 1153 ggr
MagicMuggle
8/15/14, 2:32 AM

Var kan man hitta bra ritplatta?

Hej!

Har letat efter en Wacom Bamboo fun pen & touch länge nu då mina vänner säger att den är riktigt bra och har ett bra pris, problemet är att på varje sida jag hittat den så säljs den inte längre eller så finns den inte i lager i nån butik i närheten eller på nätet. Så jag undrar om nån vet var man kan köpa en? Eller någon annan som inte är så avancerad då jag aldrig provat en riplatta innan och vill inte lägga ut massor med pengar.

Tacksam för svar 😃

Annons:
Cindy S
8/15/14, 3:11 AM
#1

Begagnat kanske? Om du är intresserad kan jag lägga ut min som jag använder väldigt lite på tradera. Annars kan du kolla ebay eller amazon.co.uk

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

pellepiano
8/15/14, 10:02 AM
#2

http://www.dustin.se/searcha/bamboo%20ritplatta?mkwid=sXiuudfsv_dc&pcrid=55574476681&pkw=%2Bbamboo%20%2Britplatta&pmt=b&gclid=CjwKEAjw37afBRDO5M3h0qvj9zQSJACvwnOJCkoYFO47YtDOhRvqTggu6UdTB1UsD9tyL7_Hgk5lexoCj3zw_wcB

Jag själv kör på A6, den minsta plattan som jag köpte för många år sedan. Tycker det fungerar bra då man inte behöver röra armen över så stora områden och den är bra att kunna ha i knät också och luta sig tillbaka =) Men smaken är som …           så många verkar gilla mellanstorleken. Kanske nåt man bör testa först innan man köper.Men du kanske redan testat dina kompisars.

MagicMuggle
8/15/14, 6:38 PM
#3

#1 vilken platta har du? :)

MagicMuggle
8/15/14, 6:41 PM
#4

#2 jag har funderat på den minsta men den känns så himla liten dock, har aldrig provat en ritplatta då alla mina kompisar är genom ett spel men ska tänka över saken :)

Cindy S
8/15/14, 8:30 PM
#5

Wacom Bamboo fun pen & touch, den lilla.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: