Annons:
Etikettoff-topic
Läst 511 ggr
Juwel34
8/12/18, 2:20 PM

Hjälp mig hitta redigeringsappen!

Hej! Förlåt om jag har placerat inlägget fel, men jag förstod inte riktigt vart denna frågan skulle ha passat in! Är det någon som har en aning om vilken app eller vilket redigeringsprogram detta filter eller funktion finns? (Länkar bilden nedan) https://www.instagram.com/p/Bd2ZFxgFmaM/

Annons:
beem
8/12/18, 3:26 PM
#1

Menar du svartvitt filter ?


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Juwel34
8/12/18, 3:50 PM
#2

#1 nej menar själva ”ramen” :)

Roosenlilja
8/14/18, 6:45 PM
#3

Det går väl att skapa i de flesta bildredigeringsprogram. I photoshop kan man göra egna eller ladda ner ramar. Det finns gratis ramar och i vissa fall kan man hitta ramar i t.ex. freepik.com , pixabay, och andra sidor på nätet. Adobe har även gratis ramar.  Sen kan du göra dem själv. :)  Jag har inte sökt på just den ramen. 

Vad använder du för redigeringprogram?

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Roosenlilja
8/14/18, 7:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Gjorde om dessa i photoshop Sen gjorde jag om den vänstra till en pensel i photoshop och kan använda den över bilder när jag vill.

People will forget what you said, People will forget what you did, but people will never forget how you made them feel  //Maya Angelou

Juwel34
8/15/18, 7:26 PM
#5

Åååh toppen!

Upp till toppen
Annons: