Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 226 ggr
Bullan
0

Regler för månadstävling...

Tänkte höra…det står i reglerna att man får använda penslar och strukturer. Men en del penslar är ju i pricip som en bild! Får man använda sig av det då i ett tävlingsbidrag? Vart går gränsen med nerladdade el. egentillverkade penslar?

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
0

Det var en bra fråga Bullan. Tyvärr kan jag inte ge dig något svar här och nu. Men jag ska ta reda på vad som gäller.

Bullan
0

Så bra…vill inte att mitt bidrag som jag håller på med, ska bli "ogiltigt"Skrattande Har inte använt mej av nerladdade penslar ännu….utifall att! Men jag är sugen på att använda några…OM man får då förståssCool

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Cindy-
0

Ja jag förstår, du ska få svar så fort som möjligt. Antingen från mig eller från Anders.

fotokrafs
0

Inga ändringar i reglerna sen sist. Jag har frågat Anders om detta.. men.. bäst att han svarar själv, så inget blir misstolkat.

PS. Jisses månadstävlingen hade jag glömt kanske skall klura på något bidrag kanske ;-)

Jenya
0

Det var en fråga uppe om detta förra månaden, och då sa ingela att dom skulle diskutera och se vad som dom komme rfram till. men nu när ingela slutade så vet jag inte om det blev nått av den frågan.

Fotokanen
0

Jag och anders har pratat lite och vi har sagt att man inte får använda penslar som är en hel bild. men man får använda t.ex grunge penslar

Bullan
0

Tack! Då vet jag Cool

Fotokanen
0

Var så lite så=) Har ni mer fråger var inte rädda att kontakta mig