Leonasaurus - ny art hittad
När jag häromdagen var ute och plockade svamp (vilket jag btw hatar) i krabbaskogen så stötte jag på den här krabaten. vilken himla tur att ja hade kameran med mig (höll dock på att bli uppäten, men sånna smällar får man ta när man gör sånna här fynd) döpte den till leonasaurus då den påminner en hel del om våran kära hund leona. funderar på om det kan vara hennes unge, hon brukar ju hålla till i skogen. kanske hittade hon ngn snygg pöjk där i skogen. nä usch, nu får ja sluta tjöta en massa skit. de ja ville komma fram till var, va tycks? ^^

Snyggt jobbat
Oj! Den skulle jag inte vilja möta i skogen!
Bra gjort!! :)

tackar^^
#2 ne de va ju tur att ja hade lite lakris i bakfickan att muta den med så ja kunde ta en bild utan att bli helt uppäten
haha exakt! :)

Snyggt jobb. Gillar hur du lyckats smälta samman olika bilder. Ogillar dock bakgrunden, den ser för rörig ut. Och bilden skulle kunna vara lite ljusare. Gillar den iaf :)
Anders
Sajtvärd på bildredigering och bildbank
digitaldarkroom
Oj läskigt!! :)
Snyggt gjord!

tack så mkt. ja, var lite osäker på bakgrunden, lite första bästa där tror ja. men kanske byter ngn dag om ja orkar ^^

väldigt bra Fredrika :D tokigt bra till och med ^^

tack Fredrik ^^
Ush :O Jag tänkte mig en lite söt krabat och så är det värsta monster :O.. Hehe
R i k t i g t snyggt

Haha, så frän! :) Grymt jobb ;)

tackar ^^

klart man vill gå i min skog, bara jag som tycker den är söt?
Skulle kunna tänka mig det xD

(fotad av Fredrika den med)

haha ah den e söt. men den bits så förbaskat hårt i hälsenorna om man inte ger den tillräckligt mkt lakris. o de måste vara saltlakris, annars äre illa. men så länge man håller den mätt o belåten så ären hur go som helst ^^

aj jäklar, visste inte att den siktade där, de är ju farligt. men de är ändå är schyst katt, han är snäll den katten XD

ohja, han e jättesnäll. snällare katt fåru leta efter (så länge du håller den mätt o belåten dvs ^^)