Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etiketttävlingar
Läst 345 ggr
GunnarE
0

Vinnare Biobiljetten!!!

Tack för alla roliga och uppfinningsrika motiveringar,vi märker att detta är en sida som lockar till sig kreativa människorSkrattande . Vi har efter en hel natts mangling kommit fram till att denna motivering är en värdig vinnare:

"_Ge mej en biobiljet så ska ja aldrig ladda mer ladda ner  piratkopierade filmer =)
(jag har inte påståt att ja gör de elr inte gör de ;P ) och att känslan av att kolla på en biofilm är bra mkt härligare känsla än att kolla på en tv ,dataskärm elr min mp4  =)

plus e ingela väldigt söt (A) *hihi* "_

Med andra ord,GRATTIS MACKAN

Här är länken till tävlingen och alla andra goá bidrag: http://bildredigering.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=d8104b6e-93d6-4c52-9b69-a67aa90769e5

Ingela,Gunnar,Madde och Petersén

brianaand
0

Grattis Mackan, det var en mycket bra motivering.

Celia
0

Härlig motivering! Vet dock inte om jag tror på det riktigt Flört Skrattande

GRATTIS Mackan!

Mackan1000
0

YIIIIIIIPIIIIII!!!!!! *SPRINGER RUNT O HOPPAR I MITT RUM !!*

fast vänta….. vem ska ja gå på bio med ? =S

mandymoo
0

Grattis bra formulerat. Glad Men är nog lite inne på Celias tankar ;)

Grattis!

Mackan1000
0

jag tänker nog inte ladda ner några filmer =P slöseri me tid ^^ plus så brukar de bli sämre bildkvalitet =)

Celia
0

#5 - fast det tror jag inte att du bryr dig om alls, när allt kommer till kritan ;) Du får gå på bio två gånger om du inte har någon som du vill bjuda med. Grattis än en gång och trevlig helg till alla!

Mackan1000
0

#6  jo faktiskt , lite elakt när folk antar saker ;)
de e väll bara 1 biljet =P ?

tackar och detsamma

joytick
0

Grattis :D Du kan bjuda mig på pirates-premiären om du vill Oskyldig

Celia
0

#7 - som jag själv är, tror jag om andra Skrattande Flört

Mackan1000
0

#8 haha visst kom ner till sthlm du så =)

#9  haha jaså din lilla pirat ? ^^

becciie
0

Grattis till biobiljetten Glad

Petersen
0

Grattis Mackan :)

IngelaS
0

Har du varit på bio ännu Mackan?

Själv såg jag spindelmannen 3 tillsammans med min son i torsdags, den var riktigt bra. Nästa bio för mig blir Die hard 4 samt Pirates of the…(kan inte stava) 3 Glad

Mackan1000
0

nej ja har ju inte de , har ju ingen o gå me =/ …. kanske bjuda nån på bio i slutet av månaden o betala för mej sj ^^