Bildredigering iFokus

Bildredigering

Etikettphotoshop-elements
Läst 94 ggr
Uppkatten
2021-05-08 18:24
0

Krångligt ladda ner photshop elements?

Jag måste köpa nytt photoshop elements. Minns att jag tyckte det var knepigt att ladda ner och installera sist, och att det inte fanns någon svensk support vilket krånglade till det ytterligare. Har du köpt photoshop elements/premier nyligen? Hur gick det att ladda ner och installera det?

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

Carmarino
2021-05-08 18:37
1

#0: Det är några år sedan jag gjorde det, men jag har inte för mig att det var så krångligt då. Vill minnas att jag fick logga in på mitt Adobe-konto och hämta filerna därifrån. Sedan var det bara att installera som vanligt.

Kollade lite snabbt nu, och när jag loggar in på mitt konto så finns fliken "Planer" där. Under den finns "Produkter" och där ser jag vilka registrerade produkter jag har. Vid varje produkt finns en knapp som heter "Hämta". Trycker jag på den får jag upp en ruta där jag väljer vilket operativsystem jag vill hämta för. När filen är nerladdad på datorn startar jag installationen med den.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ